مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 9 مهر 1399 ساعت 14:252020-09-30حوادث

کشف 40 تن کود و سم قاچاق در سوادکوه شمالی


فرمانده انتظامی مازندران از کشف 12 میلیارد و 500 میلیون ریالی انواع کود و سموم کشاورزی قاچاق و تقلبی در شهرستان سوادکوه شمالی خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرستان ساری، سردار مرتضی میرزایی، گفت: با انجام اقدامات اطلاعاتی در پی کسب خبری مبنی بر قاچاق و عرضه انواع کود و سموم کشاورزی تقلبی توسط فردی در شهرستان سوادکوه شمالی، موضوع در دستور کار پلیس امنیت اقتصادی استان قرار گرفت.

فرمانده انتظامی مازندران تصریح کرد: پس از بررسی های همه جانبه و هماهنگی های قضایی، ماموران پلیس امنیت اقتصادی در عملیاتی غافلگیرانه با همراهی کارشناسان سازمان های صمت و جهاد کشاورزی از محل دپو و نگهداری کالا توسط متهم بازدید کردند.

میرزایی افزود: در بازدید از محل مورد نظر بالغ بر 40 تن کود و سم کشاورزی شامل 18 هزار و 475 لیتر انواع کود شیمیایی مایع، 850 کیلو کود شیمیایی پودری و 776 قوطی انواع سموم کشاورزی قاچاق و تقلبی به همراه 5 تن گچ ساختمانی کشف کردند .

وی با بیان این که ارزش کالاهای کشف شده برابر نظر کارشناسان بالغ بر 12 میلیارد و 500 میلیون ریال برآورد شده است، اظهار داشت: متهم نیز پس از تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی شد و موضوع در دست بررسی است .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف 40 تن کود و سم قاچاق در سوادکوه شمالی

کشف 40 تن کود و سم قاچاق در سوادکوه شمالی