مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 9 مهر 1399 ساعت 14:052020-09-30اجتماعي

جلوگیری از گل دهی 114 هزار اصله درخت در آستانه فصل تنگی نفس اهواز


معاون خدمات شهری شهرداری اهواز آخرین وضعیت هرس درختان کنوکارپوس در آستانه بارش های پاییزی و مشکلات تنفسی ناشی از آن را تشریح کرد.

- ایسنا/خوزستان معاون خدمات شهری شهرداری اهواز آخرین وضعیت هرس درختان کنوکارپوس در آستانه بارش های پاییزی و مشکلات تنفسی ناشی از آن را تشریح کرد.

علیرضا عالیپور در جلسه شورای سلامت و امنیت غذایی خوزستان که امروز (9 مهرماه) در استانداری خوزستان برگزار شد، با اشاره به آغاز هرس درختان کنوکارپوس از 15 مردادماه، اظهار کرد: حدود 350 هزار نهال کنوکارپوس در اهواز کشت شده است که 250 هزار اصله از این تعداد، به صورت پرچین هستند و مرتب هرس یا هرس فرم می شوند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی افزود: شورای سلامت، هرس درختانی که در فصل پاییز به گل دهی می رسند را مد نظر دارد که در مجموع باید از گل دهی حدود 114 هزار اصله درخت در اهواز در آستانه بارندگی جلوگیری شود.

معاون خدمات شهری شهرداری اهواز با اشاره به وضعیت هرس درختان کنوکارپوس تا چهارم مهرماه، گفت: از حدود 116 هزار اصله درخت کنوکارپوس در منطقه یک حدود 7 هزار اصله درخت معادل 45 درصد، از حدود 34 هزار اصله در منطقه 2 نیز 16 هزار اصله معادل 49 درصد و از 16 هزار اصله کنوکارپوس در منطقه 3 حدود 8 هزار و 600 اصله معادل 53 درصد هرس شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جلوگیری از گل دهی 114 هزار اصله درخت در آستانه فصل تنگی نفس اهواز

جلوگیری از گل دهی 114 هزار اصله درخت در آستانه فصل تنگی نفس اهواز