مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 9 مهر 1399 ساعت 13:252020-09-30بين الملل

سفارت آمریکا در بغداد یک پایگاه نظامی است


معاون دبیرکل جنبش مقاومت اسلامی «نجباء» تأکید کرد: علیرغم اینکه معتقدیم سفارت آمریکا در بغداد یک پایگاه نظامی است اما از آنجایی که در اطرافش غیرنظامیان حضور دارند، - معاون دبیرکل جنبش مقاومت اسلامی نجباء تأکید کرد: علیرغم اینکه معتقدیم سفارت آمریکا در بغداد یک پایگاه نظامی است اما از آنجایی که در اطرافش غیرنظامیان حضور دارند، آن را هدف قرار نمی دهیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از دفتر اطلاع رسانی جنبش نجباء، نصر الشمری معاون دبیرکل این جنبش مقاومت اسلامی در سخنانی سفارتخانه آمریکا در بغداد را پایگاهی نظامی، نه یک مکان دیپلماتیک، برشمرد و تأکید کرد که نمی توان این مکان را سفارت تلقی کرد.

بر اساس این گزارش، وی در عین حال خاطرنشان ساخت: علیرغم باورمان به اینکه سفارت آمریکا را نمی توان مکانی دیپلماتیک به شمار آورد، اما در حال حاضر آن را هدف قرار نمی دهیم؛ چرا که اطرافش را مناطق مسکونی غیرنظامیان فرا گرفته است.

سخنگوی نُجَباء با اشاره به اینکه احدی حق مشروعیت بخشی به اشغالگران را ندارد، از اینکه در سال 2020 میلادی کشور عراق تحت اشغال است به شدت ابراز تأسف کرد و این معضل را بزرگ ترین دغدغه برای یک عراقی اصیل دانست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سفارت آمریکا در بغداد یک پایگاه نظامی است

سفارت آمریکا در بغداد یک پایگاه نظامی است