مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 9 مهر 1399 ساعت 12:252020-09-30سياسي

طرح «شجره طیبه صالحین» جزو ضرورت های بسیج است


نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری گفت: یکی از کارهای اساسی که به پایگاه ها سپرده شده است بحث شجره طیبه صالحین بود که این شجره یکی از ضرورت هاست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرکرد حجت الاسلام محمدعلی نکونام امروز ظهر در جلسه ای با حضور فرمانده سازمان بسیج مستضعفین گفت:امروزه باید تلاش شود تا با نظم و اثر بیشتر و با کمک ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر طرح های پیشنهادی بسیج از کوچه ها و محله ها آغاز شود و به مراحل بالاتر برسد تا مجموعه به هم پیوسته و فعالی صورت گیرد.

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه بسیج یک ظرفیت عظیمی در اختیار دارد، تصریح کرد: امام خمینی(ره) با ایجاد بسیج 20 میلیونی در اوایل انقلاب بسیجی را که ما امروز کوچه به کوچه به دنبال آن هستیم در سطح کلان مطرح کرد که این سازمان از ابتدا فعالیت خوبی داشته و نقش کلیدی در انقلاب ایفا کرده است و امروزه با وصل شدن به بدنه سپاه و داشتن یک پشتیبان قوی فعالیت های چشم گیر و خوبی داشته است.

نکونام با اشاره به ظرفیت های سپاه و بسیج و کمک های این دو مجموعه در عرصه های مختلف اظهار داشت: ایجاد سند با توجه به بیانیه گام دوم برای 10 سال آینده امیدبخش است و از برنامه های ضروری برای این مجموعه بود تا با ساختاری منظم رو به جلو گام بردارد و در این جایگاه فعالیت ها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح «شجره طیبه صالحین» جزو ضرورت های بسیج است

طرح «شجره طیبه صالحین» جزو ضرورت های بسیج است