مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 9 مهر 1399 ساعت 11:502020-09-30سياسي

سربند نیازمند بخشدار با تجربه و توانمند است/ بخشدار نباید بله قربان گو باشد


نماینده مردم شازند در مجلس شورای اسلامی گفت: حل مشکلات و مسائل موجود در منطقه مهم سربند بخشداری با تجربه و متعهدی را می طلبد، نه بخشداری که با رانت های سیاسی انتخاب شود و تنها بله قربان گو باشد.

- محمود احمدی بیغش در گفت وگو با خبرنگار فارس در اراک با اشاره به انتصاب بخشدار جدید سربنداظهار کرد: از دو ماه گذشته فرماندار شازند موضوعاتی را در خصوص انتقال بخشدار بخش سربند مطرح و موضوع تعیین بخشدار جدید را مطرح کرد که همواره تاکید ما بر این بود فردی متخصص و متعهد به عنوان بخشدار جدید انتخاب شود.

وی تصریح کرد: منطقه سربند منطقه ای محروم با مردمانی زحمتکش است که نیاز دارد فردی متعهد و با تجربه بتواند مسئولیت امور  آن را بر عهده گرفته و با تلاش شبانه روزی و بهره گیری از تجربه و تخصص مشکلات این منطقه را برطرف کند، در نشست هایی که با فرماندار شازند داشتیم وی مطرح کرد که استاندار و معاون سیاسی استانداری تاکید دارند که فرد مورد نظر الزاما باید از باشد.

نماینده مردم شازند در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: در کمال تعجب باخبر شدیم فردی به عنوان بخشدار سربند انتخاب شده که نه تنها هیچ سابقه کار اجرایی نداشته بلکه وضعیت استخدامی مشخصی هم ندارد و تنها به واسطه فعالیت در ستاد انتخاباتی یکی از نمایندگان اراک در دوره قبل و به واسطه سیاسی بازی ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سربند نیازمند بخشدار با تجربه و توانمند است/ بخشدار نباید بله قربان گو باشد

سربند نیازمند بخشدار با تجربه و توانمند است/ بخشدار نباید بله قربان گو باشد