مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 9 مهر 1399 ساعت 11:452020-09-30سياسي

قرارگاه خاتم الانبیاء آبادانی های عظیمی ایجاد کرده است


فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی گفت: امروز قرارگاه خاتم الانبیاء ظرفیت بسیار عظیمی در کشور است که سازندگی ها و آبادانی های عظیمی ایجاد کرده و این مجموعه جهادی ، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اراک سردار محسن کریمی  ظهر امروز در مراسم گرامیداشت چهلمین سالگرد دفاع مقدس در دانشگاه تربیت معلم اراک اظهار کرد: بیانات مقام معظم رهبری در روز 31 شهریور فصل جدیدی از اهمیت دفاع مقدس جلوی ما قرار داده که امروز باید مولفه های این بیانات ارزشمند عملیاتی کنیم.

وی افزود: دفاع مقدس در ماندگاری انقلاب اسلامی نقش بسیار موثری داشته و امروز باید به این مولفه های مهم که در ماندگاری انقلاب تاثیرگذار بودند بیشتر پرداخته شود.

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی بیان کرد: به برکت دفاع مقدس نسل جوانی تربیت شد که امروز این نسل دروازه های علم و معرفت را یکی پس از دیگری فتح کرده و حماسه های زیادی در راستای پیشرفت و آبادانی کشور خلق کرده است.

کریمی اضافه کرد:  دفاع مقدس محل شکوفایی ظرفیت ها بود که بسیاری از استعدادها و توانمندی های رزمندگان را به مرحله شکوفایی رساند و تولیداتی در دفاع مقدس به دست توانای رزمندگان خلق شده اند که امروز بسیاری از نخبگان در حیرت آنها هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قرارگاه خاتم الانبیاء آبادانی های عظیمی ایجاد کرده است

قرارگاه خاتم الانبیاء آبادانی های عظیمی ایجاد کرده است