مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 9 مهر 1399 ساعت 11:452020-09-30اقتصادي

حذف قبوض کاغذی آب در شیراز


معاون خدمات مشترکین و درآمد شرکت توزیع آب و فاضلاب شیراز گفت: قبوض کاغذی با توجه به اهداف توسعه دولت الکترونیک و افزایش سرعت و ارتقاء کیفیت خدمات دهی به مردم، - ایسنا/فارس معاون خدمات مشترکین و درآمد شرکت توزیع آب و فاضلاب شیراز گفت: قبوض کاغذی با توجه به اهداف توسعه دولت الکترونیک و افزایش سرعت و ارتقاء کیفیت خدمات دهی به مردم، حذف شده است.

علی شبانی چهارشنبه 9 مهر در جمع خبرنگاران، رضایت مندی مشترکین را یکی از مهم ترین اهداف شرکت آبفای شیراز برشمرد و گفت: خدمات رسانی به موقع، دقیق و کارآمد موجب ارتقای سطح کیفی زندگی شهروندان می شود که درنهایت رضایت خاطر آنها را به دنبال دارد و حذف قبض کاغذی هم در راستای مدیریت سبز و برای تسریع در تحویل قبوض آب الکترونیکی به مشترکین و کاهش تردد شهروندان در شرایط شیوع کرونا، انجام شده است.

شبانی با بیان اینکه حذف قبوض کاغذی، علاوه بر تسهیل و تسریع خدمت رسانی، سبب کاهش هزینه های چاپ و تحویل دهی قبض خواهد شد، گفت: مشترکان باید شناسه قبض آب خود را در سیستم خدمات مشترکین شرکت آبفای شیراز ثبت کنند تا قبض الکترونیکی به شماره تلفن همراه اعلام شده آنان ارسال شود.

معاون خدمات مشترکین و درآمد آبفا شیراز همچنین گفت: ارسال شناسه قبض به سیستم خدمات مشترکین از چند طریق شامل پیامک به سامانه 30004945، مرا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حذف قبوض کاغذی آب در شیراز

حذف قبوض کاغذی آب در شیراز