مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 9 مهر 1399 ساعت 11:402020-09-30حوادث

رمال کلاهبردار دستگیر شد


فرمانده انتظامی شهرستان مانه و سملقان از دستگیری فردی که با تشکیل گروه تلگرامی و از طریق فروش دعا و طلسم اقدام به کلاهبرداری از نوجوان 16 ساله کرده بود، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بجنورد به نقل از پایگاه خبری پلیس، مهدی مهران فر اظهار کرد: در پی مراجعه و شکایت فردی مبنی بر خالی شدن حساب کارت بانکی وی موضوع با جدیت در دستور کار پلیس فتا شهرستان مانه و سملقان قرار گرفت.

وی افزود: پس از بررسی های انجام شده توسط ماموران پلیس فتا مشخص شد که پسر 16 ساله که نوه شاکی بوده پس از آشنایی با صفحات مجازی و گروه تلگرامی تحت عنوان دعا طلسم و سرکتاب با گرداننده صفحه تلگرامی که خود را زنی 30 ساله معرفی می کرد ارتباط گرفته بود.

فرمانده انتظامی شهرستان مانه و سملقان تصریح کرد: فرد مذکور با فریب نوجوان و فروش دعا و طلسم برای عناوینی چون نمره قبولی، دوستیابی، بخت گشایی و ابطال طلسم از وی مبالغی را اخذ کرده و در مرحله بعد تقاضای مبالغ بیشتری را کرده بود که فرد به دلیل در اختیار نداشتن پول کارت بانکی پدربزرگ خود را سرقت کرده و از آن طریق مبالغ درخواستی متهم را پرداخت می نمود.

وی اظهار داشت: فرد کلاهبردار مجموعا 60 میلیون ریال از نوجوان مذکور کلاهبرداری کرده بود که اقدامات فنی پلیس فتا شهرستان باعث شد تا گرداننده صفحه تلگرامی که دختری 16 ساله در است


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رمال کلاهبردار دستگیر شد

رمال کلاهبردار دستگیر شد