مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 9 مهر 1399 ساعت 11:352020-09-30اقتصادي

توربو، پرتوان


جالب است بدانید انسان ها تا اواخر قرن نوزدهم، اغلب با آب سرد حمام می کردند و داشتن آب گرم و تجهیزات آن تنها در دسترس کسانی بود که شرایط مالی خوبی داشتند.

- جالب است بدانید انسان ها تا اواخر قرن نوزدهم، اغلب با آب سرد حمام می کردند و داشتن آب گرم و تجهیزات آن تنها در دسترس کسانی بود که شرایط مالی خوبی داشتند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا،بنابراعلام بوتان، در ایران در دهه 1340 شمسی، با تولید اولین آبگرمکن های مخزن دار ایستاده، سیر تکامل تولید آبگرمکن آغاز شد و رقابت کنند و وارد بازار ایران شوند.

در پی استقبال گسترده خانواده های ایرانی از آبگرمکن بوتان و به تبع آن درخواست کشورهای دیگر، صادرات برخی قطعات آبگرمکن به اروپا در دهه هفتاد خورشیدی توسط بوتان آغاز شد و با صادرات آبگرمکن هایی که در کارخانه ساوه تولید و در 14 کشور اروپایی به فروش می رفتند ادامه یافت؛ به گونه ای که سال هاست صادرات مستمر آبگرمکن های تولیدی گروه صنعتی بوتان به چهار قاره دنیا ادامه دارد.

امروز با سرمایه گذاری شرکت صنعتی بوتان و عرضه سری مدل های نسل صادراتی توربو در بازار داخل کشور، عرضه محصولات صادراتی با ویژگی های متمایز، به بازار داخل کشور نیز آغاز شده است.

مدل های توربو، پرتوان و دارای ابعاد بهینه برای استفاده مناسب مشتریان از فضای محل زندگی شان می باشد و تنوع این


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توربو، پرتوان

توربو، پرتوان