مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 9 مهر 1399 ساعت 11:252020-09-30بين الملل

معرفی برنده بوکر به خاطر انتشار کتاب اوباما به تعویق افتاد


بنیاد جایزه بوکر اعلام کرد با توجه به تلاقی روز اعلام نام برنده بوکر امسال و انتشار کتاب باراک اوباما، دیرتر نام برنده امسال را اعلام می کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از نیویورک تایمز، در حالی که قرار بود بنیاد بوکر نام برنده امسال را روز 17 نوامبر (27 آبان) اعلام کند و این همان روزی است که کتاب خاطرات باراک اوباما منتشر می شود، برگزار کنندگان این جایزه تصمیم گرفتند تا چند روز دیرتر نام برنده 2020 خود را اعلام کنند.

معرفی برنده بوکر 2020 در کنار برگزاری جایزه نوبل ادبیات از رویدادهای مهم پاییز هر سال است اما امسال انتشار کتاب خاطرات جدید باراک اوباما یکی از رویدادهای دیگری است که فصل پاییز را گرم تر می کند.

این کتاب با عنوان خاطرات باراک اوباما: سرزمین موعود در 768 صفحه به بازار می آید.

دیروز سه شنبه جایزه بوکر اعلام کرد تاریخ برگزاری مراسم معرفی برنده امسال را از 17 نوامبر به 19 نوامبر منتقل می کند تا از هم زمانی با کتاب اوباما جلوگیری کند.

بنیاد بوکر اعلام کرده: هر دوی این رویدادها برای کتاب دوستان خیلی مهم هستند و با توجه به اینکه یک روز برای هر دو رویداد در نظر گرفته شده ما تصمیم گرفتیم به کتاب دوستان یکی دو روزی فرصت تنفس بدهیم تا به سراغ رویداد ادبی بعدی بروند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معرفی برنده بوکر به خاطر انتشار کتاب اوباما به تعویق افتاد

معرفی برنده بوکر به خاطر انتشار کتاب اوباما به تعویق افتاد