مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 9 مهر 1399 ساعت 10:452020-09-30فرهنگي

افتتاح یک اقامتگاه بوم گردی در تویسرکان به مناسبت هفته گردشگری


سرپرست اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان تویسرکان گفت: به مناسبت هفته گردشگری یک اقامتگاه بوم گردی در این شهرستان افتتاح می شود.

- ایسنا/همدان سرپرست اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان تویسرکان گفت: به مناسبت هفته گردشگری یک اقامتگاه بوم گردی در این شهرستان افتتاح می شود.

اسحاق ترکاشوند در گفت وگو با ایسنا، بیان کرد: مجوز چهار اقامتگاه بوم گردی و دو سفره خانه سنتی نیز صادر شده است که در ماه های آینده آغاز به فعالیت می کنند.

وی ادامه داد: علاوه بر چهار روستای هدف گردشگری اشتران، گشانی، کهنوش و شهرستانه در تویسرکان روستاهایی با ظرفیت و قابلیت های بالا وجود دارند که ثبت نشده اند.

ترکاشوند اضافه کرد: همچنین روستاهایی مانند اشترمل و سیدشهاب در شهرستان وجود دارند که در حوزه صنایع دستی مطرح هستند و می توانند در حوزه گردشگری روستایی نیز موفق باشند.

وی بیان کرد: مزیتی که روستاهای هدف گردشگری تویسرکان دارند قرار گرفتن آن ها در یک منطقه و عدم پراکندگی شان است و گردشگران می توانند طی یک روز از تمام روستاها بازدید کنند.

ترکاشوند با اشاره به اینکه روستاهای نامبرده در مسیر گنجنامه به تویسرکان بوده و همواره پذیرای گردشگران زیادی هستند، گفت: زیرساخت های گردشگری مناسبی در روستاها وجود ندارد و در همین راس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح یک اقامتگاه بوم گردی در تویسرکان به مناسبت هفته گردشگری

افتتاح یک اقامتگاه بوم گردی در تویسرکان به مناسبت هفته گردشگری