مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 9 مهر 1399 ساعت 10:402020-09-30سياسي

خلاصه مهمترین اخبار مجلس در روز نهم مهر ماه


اولین کارت زرد مجلس یازدهم به وزیر نفت/ اصلاح طرح واگذاری سهام بانک رفاه کارگران/ تصویب اعتبارنامه 10 نماینده جدید مجلس یازدهم/ تصویب کلیات طرح اصلاح قانون تعیین تکلیف استخدامی معلمین و.

- .

از جمله مهمترین اخبار امروز (چهارشنبه) نهم مهر ماه 1399 مجلس هستند که می توانید مشروح آن را در لینک های زیر بخوانید.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، جلسه علنی مجلس به ریاست محمد باقر قالیباف برگزار شد و بررسی گزارش کمیسیون آموزش و تحقیقات در خصوص رد طرح یک فوریتی اصلاح ماده الحاقی مصوب سال 1397 به قانون تعیین تکلیف آموزشیاران نهضت سوادآموزی، بررسی گزارش شعب 15گانه در خصوص اعتبارنامه نمایندگان مجلس و همچنین بررسی سوال ابراهیم رضایی و گروهی از نمایندگان از وزیر نفت در دستور کار نمایندگان قرار گرفت.

فاز 14 پارس جنوبی رکورددار تأخیر در اجرای یک فاز گازی در ایران است نماینده دشتستان در توضیح سوالش از وزیر نفت درباره علت عدم بهره برداری از فاز 14 پارس جنوبی گفت: هدف از طرح سوال، تأمین منافع ملی و روشن شدن وضعیت و تلاش برای تحقق سند اقتصاد مقاومتی، دفاع از توان و توانمندی جوانان متخصص و کارکنان شریف شرکت نفت است.

ابراهیم رضایی افزود که ارائه پروژه فاز 14 پارس جنوبی با تأخیر مواجه شده که این به دلیل تصمیم نادرست مدیریتی بوده و خساراتی را به کشور تحمیل کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خلاصه مهمترین اخبار مجلس در روز نهم مهر ماه

خلاصه مهمترین اخبار مجلس در روز نهم مهر ماه