مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 9 مهر 1399 ساعت 10:352020-09-30اجتماعي

دانش آموزان چاق و دارای اضافه وزن شناسایی می شوند


رییس اداره آموزش و پرورش گل تپه از اجرای غربالگری اضافه وزن و آموزش خودمراقبتی دانش آموزان خبر داد و گفت: طرح «کوچ» با هدف ارتقاء سلامت دانش آموزان و بررسی وضعیت وزن و چاقی آنها و کنترل آن و آموزش خودمراقبتی در سال تحصیلی جاری در سطح مراکز آموزشی بخش گل تپه اجرا می شود.

- ایسنا/همدان رییس اداره آموزش و پرورش گل تپه از اجرای غربالگری اضافه وزن و آموزش خودمراقبتی دانش آموزان خبر داد و گفت: طرح کوچ با هدف ارتقاء سلامت دانش آموزان و بررسی و کنترل وضعیت اضافه وزن و چاقی آنها و آموزش خودمراقبتی در سال تحصیلی جاری در سطح مراکز آموزشی بخش گل تپه اجرا می شود.

علی محمودی در گفت وگو با ایسنا، اجرای طرح پایش اضافه وزن دانش آموزان را در راستای بهبود و ارتقاء سلامت و بهداشت دانش آموزان مراکز آموزشی دانست و مطرح کرد: طرح ارتقاء سلامت در منطقه آغاز شده و کارگروهی متشکل از همکاران اداری و با مدیریت حوزه پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش در این راستا تشکیل و فعال شده است.

محمودی ایجاد نشاط و شادابی در کودکان و نوجوانان، ترویج ورزش در برنامه روزانه، آموزش تغذیه سالم برای زندگی سالم، پایش سلامت جسمی این گروه از افراد و مشاوره و ارتقاء مهارت خودمراقبتی جسمی را از جمله اهداف اجرای طرح ارتقاء سلامت دانش آموزان برشمرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دانش آموزان چاق و دارای اضافه وزن شناسایی می شوند

دانش آموزان چاق و دارای اضافه وزن شناسایی می شوند