مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 9 مهر 1399 ساعت 10:152020-09-30اقتصادي

نگاه ویژه به تولید داخل در شرایط تحریمی باید مورد توجه باشد


معاون زراعت وزارت جهادکشاورزی گفت: شرایط امروز کشور به خاطر وجود تحریم ها به گونه ای است که باید به تولید داخل نگاه ویژه ای داشت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از گرگان، جواد وفابخش امروز در مراسم افتتاحیه شانزدهمین نمایشگاه ماشین های کشاورزی و سیستم های آبیاری در محل دائمی شرکت نمایشگاه های بین المللی استان گلستان اظهار کرد: اگر ما بتوانیم با صاحبان صنعت در یک زنجیره قرار بگیریم می توانیم بسیار اثربخش باشیم.

معاون وزیر جهادکشاورزی آماده بودن بستر را یک ضرورت خواند و تصریح کرد: نظام بهره برداری درست اثرگذاری تکنولوژی را چند برابر خواهد کرد.

رییس سازمان جهادکشاورزی استان گلستان نیز در این مراسم گفت: تاثیرگذاری تکنولوژی و ماشین آلات را نمی توان در افزایش تولید محصولات کشاورزی نادیده گرفت.

مختار مهاجر اظهار کرد: ماشین آلات کشاورزی  بازوی تولید است و ما به کمک صنعتگران امروز به این میزان افزایش تولید رسیده ایم.

  وی تصریح کرد: امروز به همت صنعتگران تردد در زمین را به حداقل رسانده ایم و تلاش و دقت و به روز بودن صنعتگران موجب صرفه جویی بیشتر در نهاده ها  و در نهایت افزایش تولید خواهد شد.

  مدیر عامل شرکت نمایشگاه های بین المللی استان گلستان نیز در ابتدای مراسم استان را از قطب های مهم کشاورزی کشور خواند و گفت: شرکت  نمایشگاه های


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نگاه ویژه به تولید داخل در شرایط تحریمی باید مورد توجه باشد

نگاه ویژه به تولید داخل در شرایط تحریمی باید مورد توجه باشد