مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 9 مهر 1399 ساعت 10:102020-09-30اجتماعي

ترویج آموزش مهارتی یک امر ضروری است


رییس دانشگاه جامع علمی و کاربردی کشور با بیان اینکه ترویج آموزش مهارتی یک امر ضروری است و باید به آن توجه شود گفت: با افزایش مهارت می توان در ایجاد اشتغال نقش مؤثری ایفا کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اراک محمدحسین امید ظهر امروز در مراسم اختتامیه اولین المپیاد مهارتی دانشجویان دانشگاه جامع علمی کاربردی و تجلیل از نفرات برتر در استان مرکزی اظهار کرد: گرایش افراد جامعه به یادگیری و آموزش های مهارتی افزایش داشته که این نشان دهنده ترویج فرهنگ مهارتی و تلاش های کارکنان این مجموعه است.

وی افزود: با افزایش اقبال عمومی به کسب مهارت دانشگاه های عالی و نظری کشور نیز در حال حاضر به دنبال بالا بردن فعالیت های مهارتی هستند و دلیل آن چیزی نیست جز اصلاح ساختارها و کیفی گرایی.

رییس دانشگاه جامع علمی و کاربردی کشور با بیان اینکه ترویج آموزش مهارتی یک امر ضروری است و باید به آن توجه شود ادامه داد: با افزایش مهارت می توان در ایجاد اشتغال نقش مؤثری ایفا کرد.

امید با بیان اینکه در 3 سال گذشته 95 هزار نفر به منظور استفاده از آموزش های مهارتی ثبت نام کردند که این نشان از تمایل افراد به کسب مهارت است تصریح کرد: به طور متوسط سالیانه تعداد متقاضیان حدود 10 تا 15 درصد افزایش داشته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ترویج آموزش مهارتی یک امر ضروری است

ترویج آموزش مهارتی یک امر ضروری است