مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 9 مهر 1399 ساعت 09:452020-09-30سياسي

دستگاه قضایی در راستای مبارزه با فساد در کنار سپاه است


رییس کل دادگستری آذربایجان شرقی گفت: دستگاه قضایی استان و سپاه عاشورا تعامل بسیار خوبی با یکدیگر داشته و در حوزه های مختلف مخصوصا مبارزه با فساد در کنار هم هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تبریز، موسی خلیل اللهی در دیدارهای جداگانه با سردار عابدین خرّم فرمانده سپاه عاشورا و سردار اصغر عباسقلی زاده مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس آذربایجان شرقی و به مناسبت هفته دفاع مقدس ضمن تبریک هفته دفاع مقدس، با اهدای لوح تقدیر به مناسبت هفته دفاع مقدس از سردار عابدین خرم و سردار عباسقلی زاده قدردانی کرد.

رییس کل دادگستری آذربایجان شرقی طی این دیدار ها اظهار داشت: امنیت و اقتدار امروز کشور را مدیون رزمندگان، شهدا و ایثارگرانی هستیم که در دفاع از میهن اسلامی با حضور در جبهه های حق علیه باطل جان خود را فدا کردند.

وی با بیان اینکه نباید از یاد و خاطره شهدا غافل شویم، اظهار داشت:  امیدواریم بتوانیم برپا دارنده آرمان ها و راه شهدا باشیم.

خلیل اللهی با اشاره به نقش سپاه عاشورا در مبارزه با فساد، ادامه داد: دستگاه قضایی استان و سپاه عاشورا تعامل بسیار خوبی با یکدیگر داشته و در حوزه های مختلف مخصوصا مبارزه با فساد در کنار هم  هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگاه قضایی در راستای مبارزه با فساد در کنار سپاه است

دستگاه قضایی در راستای مبارزه با فساد در کنار سپاه است