مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 9 مهر 1399 ساعت 09:402020-09-30اقتصادي

تسریع در راه اندازی کارخانه تولید کاغذ از سنگ در شهرستان خرامه


استاندار فارس خواستار تسریع در راه اندازی کارخانه کاغذ سازی شهرستان خرامه شد و گفت: احداث این کارخانه باعث ایجاد اشتغال و بهره گیری از این صنعت زیست محیطی در منطقه و رونق صنایع وابسته در این شهرستان خواهد شد.

- ایسنا/فارس استاندار فارس خواستار تسریع در راه اندازی کارخانه کاغذ سازی شهرستان خرامه شد و گفت: احداث این کارخانه باعث ایجاد اشتغال و بهره گیری از این صنعت زیست محیطی در منطقه و رونق صنایع وابسته در این شهرستان خواهد شد.

عنایت الله رحیمی در نشستی مشترک با معاون وزیر صمت و سرپرست شرکت توسعه و نوسازی صنایع ایران، عنوان کرد: برای برداشتن گام های موثر در راستای توسعه صنایع و صنعتی سازی استان فارس، همراهی همه مجموعه ها بخصوص وزارت صمت و شرکت های مادر تخصصی از جمله ایدرو ضروری است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از استانداری فارس، رحیمی با تشکر از همکاری های موثر دکتر بیات، معاون وزیر و سرپرست ایدرو با مدیران فارس، افزود : باید برای جبران عقب ماندگی فارس در حوزه صنعت در قالب برنامه های کوتاه مدت، میان مدت، بلند مدت برنامه ریزی کرد تا با تحقق برنامه ها و همت دست اندرکاران موجب توسعه و پیشرفت استان فارس شود.

استاندار فارس با اشاره به دیدارهای خود و پیگیری مشکلات استان در تهران، گفت: با مجموعه های دولتی ،ارتباط و تعامل خوبی وجود د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تسریع در راه اندازی کارخانه تولید کاغذ از سنگ در شهرستان خرامه

تسریع در راه اندازی کارخانه تولید کاغذ از سنگ در شهرستان خرامه