مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 9 مهر 1399 ساعت 08:452020-09-30سياسي

واعظی: دولت از بورس حمایت نمی کند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، محمود واعظی رییس دفتر رییس جمهور امروز (چهارشنبه) در حاشیه جلسه هیئت دولت در جمع خبرنگاران، گفت: ارز مورد نیاز وزارت بهداشت تأمین شده است و مانند همه دستگاه های دیگر با تأخیر همراه بود و از حدود 10 روز قبل که رقم، - رییس دفتر رییس جمهور در خصوص مناظره اخیر بایدن و ترامپ گفت: هیچ کجای دنیا چنین مناظره ای نمی کنند.

حتی در آفریقا هم چنین مذاکره نمی کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، محمود واعظی رییس دفتر رییس جمهور امروز (چهارشنبه) در حاشیه جلسه هیئت دولت در جمع خبرنگاران، گفت: ارز مورد نیاز وزارت بهداشت تأمین شده است و مانند همه دستگاه های دیگر با تأخیر همراه بود و از حدود 10 روز قبل که رقم، تخصیص داده شد وزیر بهداشت در تلاش برای تأمین مواد اولیه است و امیدوار هستیم زودتر این دارو ها و مواد اولیه برسد.

وی عنوان کرد: آقای ترامپ قبل از این هر چه خواست در مورد ملت ما انجام داد از این رو نکته آقای رییس جمهور درست است، اما نمی دانم چرا برخی در داخل کشور ناراحت هستند که رییس جمهور به دنبال نفرین آمریکا است.

رییس فتر رییس جمهور با بیان اینکه دولت 10 سال پیش نفت بالای 100 میلیون دلار می فروخت، اما حالا وضع با آن زمان فرق می کند، تاکید کرد: ما در جنگ اقتصادی تمام عیار به سر می بریم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واعظی: دولت از بورس حمایت نمی کند

واعظی: دولت از بورس حمایت نمی کند