مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 9 مهر 1399 ساعت 08:202020-09-30سياسي

برگزاری نمایشگاه دستاوردهای هشت سال دفاع مقدس، با عنوان « اقتدار40»


نمایشگاه دستاوردهای چهل ساله دفاع مقدس در نقطه ای از تهران با ظرفیت ها و توانمندی های موجود با زبان کتاب، خمپاره و دیگر ادوات جنگ، روایتگر تاریخی به وسعت ایران اسلامی است تا با معرفی ابعاد مختلف آن گنجینه طلایی به یادگار مانده برای نسل امروز که آن دوران را ندیده اند، - ، اینک با گذشت چهاردهه کتاب ها بهترین راویان آن دوران هستند که هر یک با بیان خاطرات و جمع آوری اسناد و تصاویر از سوی ایثارگران، رزمندگان و حاضران در جبهه، امروز به عنوان روشنگران تاریخ جنگ تحمیلی محسوب می شوند.

یاران مهربان یکی پس از دیگری آنچه از زیست و زندگی انسانی، در سخت ترین شرایط باقی خواهد ماند را بازگو کرده و به رشته تحریر درآورده اند.

این گونه است که کتاب در این نمایشگاه حضوری پررنگ در برابر دیدگان هر بازدید کننده دارد.

کتاب و خمپاره از دفاع مقدس می گویند همینطور که با نمایشگاه همگام می شوی ،در اکثر غرفه ها، در کنار ادوات جنگی، نسخه های متفاوتی از کتاب به چشم می خورد، خمپاره و کتاب هر دو راوی دفاع مقدس هستند، چراکه اگر دیروز با کلاشینکف و نارنجک، توپ و تانک به نبرد دشمن می رفتیم امروز، کتاب ها هستند که جنگ را مغلوبه می کنند.

در روزگاری که در جبهه، رخ به رخ دشمن نجنگیدن، معنای سر آشتی داشتن نیست و گونه ای دیگر، در قالب کلمات، به مبارزه می پردازیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری نمایشگاه دستاوردهای هشت سال دفاع مقدس، با عنوان « اقتدار40»

برگزاری نمایشگاه دستاوردهای هشت سال دفاع مقدس، با عنوان « اقتدار40»