مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 9 مهر 1399 ساعت 07:452020-09-30سياسي

واعظی ارسال کمک از سوی ایران به ارمنستان را تکذیب کرد


رییس دفتر رییس جمهور ارسال کمک از سوی ایران به ارمنستان در مناقشه بین دو کشور را بشدت تکذیب کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، محمود واعظی در تماس تلفنی شاهین مصطفی اف معاون نخست وزیر آذربایجان گفت: در سیاست خارجی جمهوری اسلامی ایران، آذربایجان از جایگاه مهم و خاصی برخوردار است و ما همواره از هر فرصتی برای تقویت و توسعه روابط و مناسبات خود با این کشور استفاده کرده ایم.

واعظی با ابراز نگرانی از مناقشه و درگیری ایجاد شده بین آذربایجان و ارمنستان، تاکید کرد: تحولات اخیر را با دقت و جدیت دنبال می کنیم و آماده هرگونه کمک برای حل و فصل اختلافات دو کشور از طریق گفت و گو و مذاکره در چارچوب قوانین و مقررات حقوق بین المللی هستیم.

رییس دفتر رییس جمهور در همین زمینه شایعات مطرح شده در برخی رسانه ها، شبکه های اجتماعی و فضای مجازی مبنی بر ارسال کمک از سوی ایران به ارمنستان در مناقشه بین دو کشور را بشدت تکذیب کرد و گفت: این شایعات کاملاً بی اساس بوده و با هدف برهم زدن روابط خوب ایران و آذربایجان مطرح می شود.

واعظی تاکید کرد: بی تردید روابط خوب، راهبردی و همه جانبه تهران – باکو با طرح چنین شایعات بی اساسی تحت تأثیر قرار نخواهد گرفت و تحرکات بدخواهان روابط دو کشور، نتیجه ای بدنبال نخواهد داشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واعظی ارسال کمک از سوی ایران به ارمنستان را تکذیب کرد

واعظی ارسال کمک از سوی ایران به ارمنستان را تکذیب کرد