مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 9 مهر 1399 ساعت 07:402020-09-30سياسي

10 یادمان نیمه کاره شهدای گمنام استان سمنان تکمیل می شوند


مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان سمنان از برنامه ریزی برای تکمیل 10 یادمان نیمه کاره شهدای گمنام در این استان تا پایان امسال خبر داد.

- ایسنا/سمنان مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان سمنان از برنامه ریزی برای تکمیل 10 یادمان نیمه کاره شهدای گمنام در این استان تا پایان امسال خبر داد.

سرهنگ حسن سلامی در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: پنج یادمان از این تعداد بیش از 50 درصد پیشرفت فیزیکی داشته و پنج یادمان باقیمانده نیز بین 10 تا کمتر از 50 درصد پیشرفت فیزیکی دارند.

وی با گلایه از عدم تکمیل این یادمان ها از سوی دستگاه های مرتبط تصریح کرد: به دلیل مشکلاتی که در این بخش به وجود آمد هیئت امناهایی برای هر کدام از یادمان ها تشکیل شده که قرار است پیگیر رفع مشکلات و برگزاری برنامه های فرهنگی در این یادمان ها باشند.

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان از وجود 47 یادمان شهدای گمنام در این استان خبر داد و خاطرنشان کرد: یادمان 37 آرامگاه شهدای گمنام تکمیل شده و یادمان های 10 شهید گمنام نیز نیمه کاره است که قرار است تا پایان سال همه آنها تکمیل شوند.

وی با اشاره به مشکلات متعدد در خصوص نیمه کاره رها شدن برخی از این یادمان ها افزود: به دلیل همین مشکلات بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس، موافقت ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

10 یادمان نیمه کاره شهدای گمنام استان سمنان تکمیل می شوند

10 یادمان نیمه کاره شهدای گمنام استان سمنان تکمیل می شوند