مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 9 مهر 1399 ساعت 07:302020-09-30فرهنگي

کتاب روابط عمومی تشکیلاتی به قلم محمد زادمهر منتشر می شود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، با صدور مجوز برای کتاب روابط عمومی تشکیلاتی به قلم محمد زادمهر دبیرکل سابق اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان از سوی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، - کتاب روابط عمومی تشکیلاتی بزودی به قلم محمد زادمهر دبیر کل سابق جامعه اسلامی دانشجویان روانه بازار نشر می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، با صدور مجوز برای کتاب روابط عمومی تشکیلاتی به قلم محمد زادمهر دبیرکل سابق اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان از سوی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، طی روز های آینده این کتاب منتشر خواهد شد.

این کتاب در 110 صفحه و قطع رقعی جهت استفاده دانشجویان فعال تشکیلاتی آماده شده است.

با در نظر داشتن شیوع کرونا و تعطیلی دانشگاه ها و ضرورت فعالیت تشکل های دانشجویی در فضای مجازی، آموزش تخصصی روابط عمومی و نحوه مطلوب استفاده از ابزار های متنوع این رشته نیاز امروز دانشجویان فعال تشکیلاتی است که مطالعه کتاب روابط عمومی تشکیلاتی در این زمینه کمک بسیاری خواهد کرد.

کتاب روابط عمومی تشکیلاتی در هشت فصل، شامل تعریف روابط عمومی، فضای مجازی، بُرد، نشریه، ارتباطات رسانه ای، تولیدات چند رسانه ای، تبلیغات و پوشش برنامه ها تدوین شده که در هر بخش به مباحث مورد نیاز فعالین دانشجویی جهت بهره مندی از روابط عمومی اشاره شده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کتاب روابط عمومی تشکیلاتی به قلم محمد زادمهر منتشر می شود

کتاب روابط عمومی تشکیلاتی به قلم محمد زادمهر منتشر می شود