مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 9 مهر 1399 ساعت 07:102020-09-30بين الملل

گزارش محرمانه سازمان ملل درباره افزایش صادرات سلاح امارات به لیبی


یک دیپلمات آمریکایی در سازمان ملل از گزارش محرمانه درباره اقدام امارات در نقض تحریم تسلیحاتی لیبی و افزایش صادرات سلاح و تجهیزات نظامی به این کشور خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، یک دیپلمات در سازمان ملل گفت که یک گزارش محرمانه کمیته کارشناسان وابسته به کمیته تحریم های ویژه لیبی نشان می دهد که امارات با نقض تحریم تسلیحاتی لیبی، صادرات سلاح و تجهیزات نظامی به ژنرال خلیفه حفتر فرمانده نیروهای شرق این کشور را افزایش داده است.

این دیپلمات آمریکایی که به نام او اشاره ای نشده است، افزود که هدف امارات مهار نفوذ ترکیه در لیبی است.

طبق گزارش وبگاه الخلیج الجدید ، این گزارش سازمان ملل نشان می دهد که نیروی هوایی اماراتی مابین ماه های ژانویه و آوریل گذشته حدود 150 پرواز به لیبی انجام داده است که به عقیده کارشناسان سازمان ملل هواپیماهایی اماراتی در این پروازها حامل مهمات و سیستم های نظامی بوده اند.

نیروی هوایی امارات همچنین در طول تابستان با استفاده از هواپیمای باری نظامی آمریکایی (سی 17) ده ها پرواز انجام داده است و این پروازها حتی پس از حمله حفتر به طرابلس ادامه داشت.

دیپلمات آمریکایی می گوید که امارات همچنین به استفاده از کشتی ها برای انتقال سوخت هواپیماها به لیبی به منظور اهداف نظامی اهتمام دارد که این نیز ن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گزارش محرمانه سازمان ملل درباره افزایش صادرات سلاح امارات به لیبی

گزارش محرمانه سازمان ملل درباره افزایش صادرات سلاح امارات به لیبی