مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 9 مهر 1399 ساعت 07:052020-09-30ورزشي

شاعر کهگیلویه و بویراحمدی برگزیده کنگره ملی شعر «حدیث حسن» شد


شاعر کهگیلویه و بویراحمدی برگزیده دومین دوره کنگره ملی شعر حدیث حسن شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، اکبر سلیمانی شاعر هم استانی برگزیده دومین دوره کنگره ملی شعر امام حسن مجتبی (ع) با عنوان حدیث حسن شد.

مسئول واحد آفرینش های ادبی حوزه هنری گفت: این کنگره به همت سپاه امام حسن مجتبی (ع) البرز، سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری کرج و مجمع شاعران اهل بیت (ع) با عنوان حدیث حسن برگزار شد.

حمید حسینیان با بیان اینکه میزبان کنگره شعر امام حسن مجتبی استان البرز است، افزود: از سه ماه قبل فراخوان کنگره در سراسر کشور اعلام شد و 200 شاعر از سراسر کشور آثار خود را به دبیرخانه ارسال کردند.

حسینیان با اشاره به اینکه بیش از 600 اثر از سراسر کشور به دبیرخانه کنگره ارسال شد، گفت: این کنگره در بخش اصلی در مدح، منقبت، فضائل و مراثی کریم اهل بیت امام حسن مجتبی و در بخش ویژه نیز در مدح، بیان فضائل و معرفی دختران مکرمه امام حسن مجتبی و در تمام قالب های شعر فارسی برگزار شد.

وی با بیان اینکه در دومین کنگره شعر امام حسن مجتبی 6 نفر به عنوان برگزیده انتخاب شدند، تصریح کرد: داوران این کنگره مریم آریان ، مهدی زارعی و رحمان نوازنی از البرز بودند.

بنا بر این گزارش، برگزیدگان این مسابقه زهرا طهماسبی از همدان، فائزه زرافشان از میبد یزد، ایوب پرندآور از جهرم، سید اکبر سلیم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شاعر کهگیلویه و بویراحمدی برگزیده کنگره ملی شعر «حدیث حسن» شد

شاعر کهگیلویه و بویراحمدی برگزیده کنگره ملی شعر «حدیث حسن» شد