مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 9 مهر 1399 ساعت 07:052020-09-30سياسي

مدیریت ریسک باید همراه با نشاط، آینده نگری و امید به آینده باشد


مدیریت ریسک باید همراه با نشاط، فعالیت، آینده نگری و امید به آینده باشد و نباید نسبت به مدیریت ریسک به ویژه در حوزه کشاورزی نگاه منفعلانه و سلبی داشته باشیم.

- ایسنا/لرستان عضو خبرگان رهبری گفت: مدیریت ریسک باید همراه با نشاط، فعالیت، آینده نگری و امید به آینده باشد و نباید نسبت به مدیریت ریسک به ویژه در حوزه کشاورزی نگاه منفعلانه و سلبی داشته باشیم.

آیت الله مبلغی در جمع اعضای هیئت اندیشه ورز کشاورزی لرستان که امروز نهم مهرماه با موضوع مدیریت ریسک در کشاورزی که به صورت مجازی برگزار شد، اظهار کرد: از آیات استفاده می شود که مدیریت از مؤلفه های مهمی مانند آینده نگری، بلندمدت نگری، تقسیم نگری نسبت به زمان، پیوسته نگری نسبت به فعالیت، فرانگری اجتماعی در جذب و تجمیع امکانات، مثبت نگری و ذخیره سازی برخوردار بوده است.

وی با اشاره به این که در شرائط تحریم های ظالمانه، نیاز به اعمال مدیریت ریسک دوچندان می شود، افزود: مدیریت ریسک باید همراه با نشاط، فعالیت، آینده نگری و امید به آینده باشد و ما نباید نسبت به مدیریت ریسک به ویژه در حوزه کشاورزی نگاه منفعلانه و سلبی داشته باشیم.

آیت الله مبلغی در تفاوت شناسی بین مدیریت بحران و مدیریت ریسک، تصریح کرد: مدیریت ریسک از نظر نیاز به تنوع و تخصص در دانش، بینش حاصل از دیدگاه های چند رشته ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدیریت ریسک باید همراه با نشاط، آینده نگری و امید به آینده باشد

مدیریت ریسک باید همراه با نشاط، آینده نگری و امید به آینده باشد