مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 9 مهر 1399 ساعت 06:152020-09-30فرهنگي

«محشر» در پیاده راه اربعین/ از مسیر زمین تا آسمان در یک نمایش


نمایش میدانی «محشر» این شب ها با بیش از هزار تماشاگر و با رعایت مسائل بهداشتی کرونایی در پارک ارم تهران نشان می دهد که می توان در این شرایط نیز اجراهای میدانی موفقی را برای عموم تجربه کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار تئاتر خبرگزاری فارس، شاید همه رسانه ای ها و همه ما مردم امسال به دلیل شرایط خاص کرونا یی خیلی از خودمان و هنرمندان انتظار این را نداشتیم که بخواهیم شاهد تولید فیلم، سریال، تئاتر یا هر برنامه فرهنگی دیگری باشیم اما خوشبختانه می بینیم که هنرمندان مابا خلاقیتی که دارند برای این ایام نیز برنامه هایی خلاقانه تدارک دیدند از جمله در عرصه تئاتر خیلی از هنرمندان به کارهای آن لاین تا نمایش های خیابانی با رعایت پروتکل های خاص بهداشتی پرداختند.

هر ساله در ایام محرم و صفر نمایش های میدانی و خیابانی زیادی به مناسبت شهادت امام حسین(ع) و یارانش یا ایام اربعین برپا می شد که انتظار می رفت امسال کاری صورت نگیرد اما خوشبختانه هم عده ای از هنرمندان در این ایام در هر شرایطی که باشد دغدغه مند هستند و هم نهادهایی و سازمان هایی که در این عرصه های هنری فعالیت می کنند.

نمونه آنها سازمان فرهنگی رسانه ای اوج است که سال گذشته با نمایش تنهاتر از مسیح در بوستان ولایت علاقه مندان زیادی را گرد آوری و نمایش خاطره انگیز  و به یاد ماندنی رقم زد و امسال


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«محشر» در پیاده راه اربعین/ از مسیر زمین تا آسمان در یک نمایش

«محشر» در پیاده راه اربعین/ از مسیر زمین تا آسمان در یک نمایش