مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 9 مهر 1399 ساعت 05:502020-09-30اقتصادي

صدور مجوز چهار اقامتگاه بوم گردی در تویسرکان/ تسهیلات نمی دهند


رییس میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری تویسرکان از صدور مجوز چهار اقامتگاه بوم گردی در شهرستان خبر داد و گفت: تکمیل و راه اندازی این اقامتگاه ها نیازمند تسهیلات است؛ - اسحاق ترکاشوند امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در تویسرکان از افتتاح اقامتگاه بوم گردی ده بنه در منطقه سرابی شهر تویسرکان خبر داد و اظهار کرد: این اقامتگاه توسط بخش خصوصی بدون دریافت هیچ گونه تسهیلات در شهرستان فعالیت خود را از 11 مهرماه آغاز می کند.

وی مساحت زمین و زیربنای ساختمان آن را به ترتیب 900 و150 متر مربع اعلام کرد و افزود: این اقامتگاه با 400 میلیون تومان سرمایه گذاری و اشتغالزایی برای سه نفر فعال می شود.

رییس میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری تویسرکان از صدور مجوز چهار اقامتگاه بوم گردی دیگر در شهرستان خبر داد و گفت: تکمیل و راه اندازی این اقامتگاه ها نیازمند تسهیلات است؛ در حالی که هیچ گونه تسهیلاتی به دلیل کسب جایگاه دوم استان توسط تویسرکان در جذب اعتبار داده نمی شود.

وی در این باره توضیح داد: متاسفانه اخیرا کارگروه تسهیلات روستایی استان همدان مصوبه ای داشته که بر اساس آن، تویسرکان چون موفق به جذب 140 درصدی تسهیلات روستایی شده برای اخذ تسهیلات جدید نمی تواند ثبت نام کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صدور مجوز چهار اقامتگاه بوم گردی در تویسرکان/ تسهیلات نمی دهند

صدور مجوز چهار اقامتگاه بوم گردی در تویسرکان/ تسهیلات نمی دهند