مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 9 مهر 1399 ساعت 04:302020-09-30دانش

دوره های کارآموزی دانشجویان علوم پزشکی بهبهان برگزار نمی شود


معاون آموزشی، تحقیقاتی، دانشجویی و فرهنگی دانشکده علوم پزشکی بهبهان گفت: در نیم سال تحصیلی جدید دوره های کارآموزی برگزار نمی شود اما دانشجویان کارورزی در یک برنامه مشخص در بیمارستان حضور پیدا می کنند.

- ایسنا/خوزستان معاون آموزشی، تحقیقاتی، دانشجویی و فرهنگی دانشکده علوم پزشکی بهبهان گفت: در نیم سال تحصیلی جدید دوره های کارآموزی برگزار نمی شود اما دانشجویان کارورزی در یک برنامه مشخص در بیمارستان حضور پیدا می کنند.

دکتر علی ویسی در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به آغاز نیم سال اول سال تحصیلی جدید، اظهار کرد: خوشبختانه ما در ترم گذشته با وجود شرایط خاص، توانستیم ترم را تمام کنیم و همه کارآموزی ها و کارورزی ها نیز برگزار شدند.

وی گفت: با توجه به شرایط قرمز استان، آموزش دانشجویان در نیم سال اول سال تحصیلی جدید به صورت مجازی است و هیچ کدام از درس های عملی به صورت حضوری نخواهند بود.

معاون آموزشی، تحقیقاتی، دانشجویی و فرهنگی دانشکده علوم پزشکی بهبهان بیان کرد: با توجه به شرایط فعلا تشخیص داده شده است که دانشجویان در دوره های کارآموزی حضور پیدا نکنند و حضورشان فعلا منتفی است اما دانشجویان کارورزی در یک برنامه مشخص در بیمارستان حضور پیدا خواهند کرد، زیرا از طرفی در شرف فارغ التحصیلی هستند و از طرفی تجربه بیشتری در کار عملی و ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دوره های کارآموزی دانشجویان علوم پزشکی بهبهان برگزار نمی شود

دوره های کارآموزی دانشجویان علوم پزشکی بهبهان برگزار نمی شود