مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 8 مهر 1399 ساعت 20:052020-09-29پزشكي

توزیع رایگان واکسن آنفلوآنزا در مرحله نخست برای افراد پرخطر است


در مرحله نخست توزیع رایگان واکسن آنفلوآنزا، اولویت با افراد پر خطر از جمله مادران باردار، بیماران سرطانی، پیوندی، دیالیزی ها، تالاسمی، هموفیلی، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زاهدان، نشست اعضای هیئت رییسه دانشگاه علوم پزشکی زاهدان با مدیران خبرگزاری های فعال در استان سیستان و بلوچستان امشب با هدف تبیین برنامه های مربوط به مرحله نخست توزیع واکسن آنفولانزا ویژه افراد و گروه های در معرض خطر در سالن اجتماعات دانشگاه علوم پزشکی زاهدان برگزار شد.

رییس دانشگاه علوم پزشکی زاهدان در این نشست با بیان اینکه واکسن آنفلوآنزا قادر به ایجاد ایمنی 100 درصد در مقابل بیماری انفلو آنزا نیست، گفت: در مرحله نخست توزیع واکسن، اولویت برای افراد پر خطر است و سایر افراد در مرحله بعد قرار می گیرند که اطلاع رسانی خواهد شد.

هاشمی افزود: مادران باردار، بیماران سرطانی،  پیوندی، دیالیزی ها، تالاسمی، هموفیلی، معلولان بهزیستی و زندانیان بر اساس زمانبندی اولین گروهی هستند که به صورت رایگان این واکسن در اختیار آنان قرار خواهد گرفت.

وی ادامه داد: بیماران مزمن و سایر افراد جامعه در مرحله دوم توزیع، واکسن را از داروخانه ها با نرخ مصوب دریافت خواهند کرد که  زمان آن اطلاع رسانی خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توزیع رایگان واکسن آنفلوآنزا در مرحله نخست برای افراد پرخطر است

توزیع رایگان واکسن آنفلوآنزا در مرحله نخست برای افراد پرخطر است