مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 8 مهر 1399 ساعت 19:402020-09-29حوادث

کشف 5 میلیارد داروی خوراکی غیرمجاز در کوهدشت


فرمانده انتظامی لرستان از کشف 180 هزار عدد انواع داروهای خوراکی غیرمجاز به ارزش پنج میلیارد ریال در شهرستان کوهدشت خبر داد.

- ایسنا/لرستان فرمانده انتظامی لرستان از کشف 180 هزار عدد انواع داروهای خوراکی غیرمجاز به ارزش پنج میلیارد ریال در شهرستان کوهدشت خبر داد.

سردار حاجی محمد مهدیان نسب امروز هشتم مهر اظهار کرد: مأموران انتظامی شهرستان کوهدشت در پی کسب خبری مبنی بر اینکه فردی اقدام به نگهداری مقادیر قابل توجهی داروی غیرمجاز در یک منزل مسکونی کرده، بلافاصله جهت بررسی موضوع وارد عمل شدند.

وی ادامه داد: مأموران با انجام اقدامات فنی و پلیسی با هماهنگی مقام قضایی به محل مورد نظر اعزام و در بازرسی از آنجا 180 هزار عدد انواع داروهای خوراکی غیر مجاز کشف و یک نفر را دستگیر کردند.

مهدیان نسب خاطرنشان کرد: کارشناسان ارزش داروهای کشف شده را پنج میلیارد ریال برآورد کردند و متهم برای انجام مراحل قانونی تحویل مراجع ذی صلاح شد.

فرمانده انتظامی لرستان تصریح کرد: هرگونه اقدامی که سلامت و آرامش شهروندان را مختل کند با برخورد جدی پلیس روبه رو خواهد شد و انتظار ما از مردم این است در صورت اطلاع از هرگونه فعالیت مشکوک بلافاصله مراتب را از طریق پل ارتباطی 110 به پلیس اطلاع دهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف 5 میلیارد داروی خوراکی غیرمجاز در کوهدشت

کشف 5 میلیارد داروی خوراکی غیرمجاز در کوهدشت