مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 8 مهر 1399 ساعت 15:252020-09-29بين الملل

جنبش امل: اظهارات اخیر ماکرون اشتباه سیاسی بود


جنبش امل در لبنان به ریاست نبیه بری (رییس پارلمان) اعلام کرد، اظهارات امانوئل ماکرون درباره لبنان اشتباه سیاسی بود و این جنبش هم چنان به طرح فرانسه پایبند است.

- جنبش امل در لبنان به ریاست نبیه بری (رییس پارلمان) اعلام کرد، اظهارات امانوئل ماکرون درباره لبنان "اشتباه سیاسی" بود و این جنبش هم چنان به طرح فرانسه پایبند است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از سایت شبکه روسیا الیوم، دفتر سیاسی جنبش امل در بیانیه ای اعلام کرد، جنبش هم چنان به طرح فرانسه پایبند است و از آن حمایت می کند زیرا این طرح بیانگر نیاز ملی به همبستگی و هم زمان اهمیت نظارت و حمایت خارجی از آن است.

جنبش امل افزود: با احترامی که برای نقش امانوئل ماکرون، رییس جمهوری فرانسه قائلیم اما اظهارات اخیر او و اتهاماتی که مطرح کرد و دوگانه شیعه ملی یعنی جنبش امل و حزب الله لبنان را مسؤول دانست به دور از واقعیت ها و جزییات رایزنی ها با مصطفی ادیب، نخست وزیر مکلف لبنان بوده اند.

جنبش امل تاکید کرد: هرگونه اتهام کورکورانه علیه کل گروه ها به منظور استفاده و به دست آوردن پول را رد می کنیم واین کلام عاری از صحت است و جنبش امل در بازخواست ها و نظارت ها پیشرو است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جنبش امل: اظهارات اخیر ماکرون اشتباه سیاسی بود

جنبش امل: اظهارات اخیر ماکرون اشتباه سیاسی بود