مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 8 مهر 1399 ساعت 14:002020-09-29حوادث

12 تن چوب قاچاق در رزن کشف شد/ دستگیری 25 خرده فروش موادمخدر


دستگیری 4 سارق در بهار، کشف 12 تن چوب قاچاق در رزن، دستگیری 25 خرده فروش موادمخدر در تویسرکان و کشف محموله سیگار قاچاق در ملایر عناوین اخبار کوتاه انتظامی همدان است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ؛ فرمانده انتظامی شهرستان بهار از دستگیری 4 سارق در 2 روز گذشته در این شهرستان خبر داد.

بزرگعلی نوری در تشریح این خبر گفت: در پی اجرای طرح های مقابله با سرقت در شهرستان بهار با بسیج تمام امکانات و اشراف اطلاعاتی و استفاده از مشارکت و همدلی چهار سارق دستگیر شدند.

وی افزود: متهمان در تحقیقات فنی به 2 فقره سرقت اماکن خصوصی، یک فقره سرقت لوازم و محتویات داخل خودرو و یک فقره سرقت موتور سیکلت اعتراف کردند و با تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان بهار گفت: شهروندان به توصیه ها و هشدارهای پلیس در رابطه با پیشگیری از سرقت توجه داشته باشند و هرگونه موارد مشکوک را از طریق مرکز فوریت های پلیسی 110 در میان بگذارند.

کشف 12 تن چوب قاچاق در رزن فرمانده انتظامی شهرستان رزن از کشف 12 تن چوب قاچاق و فاقد مجوز توسط مأموران پلیس آگاهی این شهرستان خبر داد.

علی زنگنه گفت: مأموران پلیس آگاهی شهرستان رزن حین گشت زنی در سطح حوزه استحفاظی و کنترل خودروهای عبوری به یک دستگاه کامیون مشکوک و آن را برای بررسی متوقف کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

12 تن چوب قاچاق در رزن کشف شد/ دستگیری 25 خرده فروش موادمخدر

12 تن چوب قاچاق در رزن کشف شد/ دستگیری 25 خرده فروش موادمخدر