مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 8 مهر 1399 ساعت 13:502020-09-29بين الملل

مردم امارات و بحرین مخالف عادی سازی روابط با اسراییل هستند


یک روزنامه نگار اماراتی گفت که مردم کشورهای حوزه خلیج فارس٬ مخالف عادی سازی روابط با اسراییل هستند ولی در نتیجه سیاست های امنیتی ابوظبی صدای مخالفین خاموش شده است.

- "مردم امارات و بحرین مخالف عادی سازی روابط با اسراییل هستند" یک روزنامه نگار اماراتی گفت که مردم کشورهای حوزه خلیج فارس٬ مخالف عادی سازی روابط با اسراییل هستند ولی در نتیجه سیاست های امنیتی ابوظبی صدای مخالفین خاموش شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حمد الشامسی روزنامه نگار اماراتی و عضو انجمن اماراتی مقاومت در برابر عادی سازی روابط با اسراییل در گفت وگو با خبرگزاری آناتولی اظهار کرد: مردم منطقه خلیج (فارس) مخالف عادی سازی روابط با اسراییل هستند ولی در نتیجه سیاست امنیتی که دولت ابوظبی برای سال ها اعمال کرده است، صدای مخالفین عادی سازی روابط خاموش شده است .

وی با اشاره به اینکه سیاست های سرکوبگرانه ابوظبی٬ دلیل شنیده نشدن صدای مخالفان عادی سازی با اسراییل در این کشور است، افزود: دولت امارات متحده عربی قوانینی را تصویب کرده که اعتراض به سیاست های دولت را جرم می داند و مجازات 10 سال زندان و جریمه نقدی به مبلغ یک میلیون درهم (272 هزار دلار) برای این جرم در نظر گرفته است .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مردم امارات و بحرین مخالف عادی سازی روابط با اسراییل هستند

مردم امارات و بحرین مخالف عادی سازی روابط با اسراییل هستند