مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 8 مهر 1399 ساعت 13:252020-09-29اقتصادي

ماجرای بخش نامه ای که بلیت ارزان سفرهای هوایی را نیست کرد!


ماجرای بخش نامه ای که بلیت ارزان سفرهای هوایی را نیست کرد! بخشنامه جدید سازمان هواپیمایی کشور اجازه صدور بلیت ارزان‌قیمت را نمی‌دهد و این موضوع علاوه بر نارضایتی مسافران، تعطیلی آژانس‌های هواپیمایی کوچک را هم به دنبال دارد به گزارش سایت قطره و به نقل ازروزنامه سازندگی؛ سازمان هواپیمایی کشور اردیبهشت امسال قانونی را تصویب کرده که اگر چه در ماه‌های ابتدایی صدور آن با توجه به برخی اعتراض‌ها اجرایی نشد، اما چند روزی است که بی‌سر و صدا بخشنامه رو آمده و اجرا می‌شود و در صورت تداوم، مسافران حتی خواب پروازهای ارزان‌قیمت را هم نخواهند دید.

البته این بخشنامه یک ضرر دیگر هم به همراه دارد و آن هم تعطیلی آژانس‌های هواپیمایی کوچک است که تا پیش از این می‌توانستند با فروش بلیت‌های ارزان‌تر تداوم حیات داشته باشند.

حالا اما گفته می‌شود که بر اساس این بخشنامه شرکت‌های هواپیمایی حتی در ساعت‌های خلوت و کم‌مسافر هم نمی‌توانند بلیت‌ها را ارزان‌تر از آنچه تصویب شده به فروش برسانند.

اردیبهشت امسال سازمان هواپیمایی کشوری در بخشنامه‌ای جدول نرخ‌گذاری فروش بلیت بر مبنای کف و سقف فروش را ارائه کرد، به این معنی که آژانس‌ها حق ندارند ارزان‌تر از نرخ اعلام‌شده بلیت‌فروشی کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ماجرای بخش نامه ای که بلیت ارزان سفرهای هوایی را نیست کرد!

ماجرای بخش نامه ای که بلیت ارزان سفرهای هوایی را نیست کرد!