مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 8 مهر 1399 ساعت 12:552020-09-29اقتصادي

راستاد: طرح جامع بنادر کوچک کشور در حال نهایی شدن است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، محمد راستاد امروز در مراسم روز جهانی دریانوردی با شعار کشتیرانی پایدار برای سیاره پایدار با اشاره به اینکه شعار امسال سازمان جهانی دریانوردی برای روز جهانی دریانوردی کشتیرانی پایدار برای سیاره پایدار است، - معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: طرح جامع بنادر کوچک کشور با افق 15 ساله در حال نهایی شدن است که در سه فاز 5 ساله با قابلیت ترانشیپ داخلی، کاپوتاژ و تجارت منطقه ای آماده می شوند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، محمد راستاد امروز در مراسم روز جهانی دریانوردی با شعار کشتیرانی پایدار برای سیاره پایدار با اشاره به اینکه شعار امسال سازمان جهانی دریانوردی برای روز جهانی دریانوردی کشتیرانی پایدار برای سیاره پایدار است، اظهار داشت: اقدامات فعالان این عرصه در کشور ما برای حفاظت از محیط زیست دریا ستودنی است.

ما همگام با اقدامات زیست محیطی، اقدامات خود را هم از جمله الزامی شدن سوخت کم سولفور انجام می دهیم که تاکنون نیز توانسته ایم خود را با این الزام وفق دهیم.

همچنین مدیریت آب توازن در کشور به خوبی در حال انجام است، امکانات و لوازمی که توسط سازمان بنادر در این حوزه فراهم شده مناسب است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راستاد: طرح جامع بنادر کوچک کشور در حال نهایی شدن است

راستاد: طرح جامع بنادر کوچک کشور در حال نهایی شدن است