مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 8 مهر 1399 ساعت 12:402020-09-29بين الملل

ابتکار فرانسه و آینده لبنان


طرح یا همان نقشه اقتصادی رییس جمهور فرانسه برای لبنان که پس از انفجار بیروت روی میز آمد به نتیجه نرسید و شاید بهتر آن است که بگوییم شکست خورد.

- طرح یا همان نقشه اقتصادی رییس جمهور فرانسه برای لبنان که پس از انفجار بیروت روی میز آمد به نتیجه نرسید و شاید بهتر آن است که بگوییم شکست خورد.

ابتکاری که مصداق بارز آن کاندیداتوری مصطفی ادیب برای نخست وزیری لبنان بود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار ایسنا ، امانوئل ماکرون در واکنش به استعفای نخست وزیر ملکف مجددا چهار هفته برای تعیین نخست وزیر جدید فرصت داد و تاکید کرد ابتکار عمل فرانسه همچنان روی میز است، اما لحن جدید ماکرون در تعیین ضرب الاجل جدید لحنی محکم ، تهدید آمیز و به گونه ای هشدار دهنده بود.

او لبنانی ها را مخیر بین آرامش و انتقال کمک های بین المللی به لبنان و یا جنگ داخلی یا همان جنگ علیه حزب الله نمود که به اعتقاد ماکرون تر و خشک را با هم می سوزاند و لبنان را نابود خواهد ساخت.

روشن است که این راه دوم اراده سیاسی و امنیتی کاخ الیزه نیست بلکه هشدار برای عمل و برنامه ای است که آمریکا – سعودی و اسراییل بازیگران و حامیان اصلی آن هستند.

از همین رو همه احزاب و جریانات سیاسی لبنان و همه کسانی که در حوزه منطقه ای در لبنان نفوذ دارند یا با لبنان مرتبط هستند باید این هشدار را جدی بگیرند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ابتکار فرانسه و آینده لبنان

ابتکار فرانسه و آینده لبنان