مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 8 مهر 1399 ساعت 12:402020-09-29سياسي

تزریق واکسن آنفولانزا در منازل خانواده شهدا


معاون رییس جمهوری و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور گفت: تزریق واکسن آنفولانزا در منازل خانواده شهدا و جانبازان بالای 25 درصد انجام می شود و نیاز به مراجعه به مراکز درمانی نیست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سعید اوحدی ظهر سه شنبه در سفر به استان اردبیل ضمن حضور در مزار شهدای اردبیل و ادای احترام به مقام شامخ شهدا، با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل دیدار و گفتگو کرد.

رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور، در این دیدار با اشاره به قداست و حرمت خانواده شهدا، گفت: هیچ فرصت و موقعیتی به عظمت و قداستی بالاتر از توفیق حضور در جمع خانواده شهدا نیست و ما باید قدر این توفیق و خدمت در محضر خانواده شهدا را بدانیم.

وی، با ابراز تأسف از کوتاهی برخی مسئولین در ادای حق خانواده شهدا، این امر را باعث رنجش خاطر این افراد دانست و اظهار کرد: نوع مدیریت در بنیاد شهید باید جهاد گونه و ایثار گرانه باشد چرا که شهدا با روحیه جهادی پا در میدان نبرد حق علیه باطل گذاشتند و جان خویش را در راه آسایش کشور و ملت فدا کردند.

لذا بایستی با خانواده آنان در نهایت احترام و عزت برخورد کرد.

عزت نفس و بزرگی روح مادران شهدا بر همگان ثابت شده است اوحدی با تاکید بر ارج نهادن به جایگاه مادران و خانواده شهدا، شاد کردن دل مادر شهید را بزرگترین خدمت به شهدا ع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تزریق واکسن آنفولانزا در منازل خانواده شهدا

تزریق واکسن آنفولانزا در منازل خانواده شهدا