مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 8 مهر 1399 ساعت 12:152020-09-29سياسي

عارف: رسالتم را در به قدرت رسیدن شخص خود نمی دانم


من رسالت خود را به قدرت رسیدن شخص خود نمی دانم بلکه رسالت خود را حرکت در قالب سازمان، نظام و سیستم می دانم و بابت آن هزینه هم داده ام که همین توهین هایی است که به من می شود.

- رییس فراکسیون امید مجلس دهم گفت: من رسالت خود را به قدرت رسیدن شخص خود نمی دانم بلکه رسالت خود را حرکت در قالب سازمان، نظام و سیستم می دانم و بابت آن هزینه هم داده ام که همین توهین هایی است که به من می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمدرضا عارف در ویدئویی که به مناسبت روز خبرنگار تهیه شده و امروز منتشر شده است، با اشاره به تقسیم کار فراکسیون امید در مجلس دهم،اظهار کرد: راهبرد ما در مجلس دهم به نتیجه رسیدن مسایل بود.

در مسایل حساس و مسایل سیاسی و امنیتی راهبرد ما این بود که اگر امضای اول و دوم متعلق به فراکسیون امید است، امضای سوم برای اصولگرایان باشد زیرا ما دنبال نتیجه بودیم.

وی ادامه داد: من می توانستم از جایگاه خود به عنوان رای اول تهران بهترین استفاده را کرده و اقدامات خوب فراکسیون امید را به نام خودم تمام کنم.

از هرکدام از اعضای فراکسیون اگر می خواستم وقت خود را در مجلس به من بدهند، دریغ نمی کردند اما این کار اخلاقی نبود و مبنای کار من اخلاق است و نمی خواهم از جایگاه خود سواستفاده کنم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عارف: رسالتم را در به قدرت رسیدن شخص خود نمی دانم

عارف: رسالتم را در به قدرت رسیدن شخص خود نمی دانم