مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 8 مهر 1399 ساعت 12:102020-09-29اقتصادي

بازار سیاه «روغن» و کام تلخ قنادان در کرمان!/کمر تولیدکنندگان شکست


ایجاد بازار سیاه روغن قنادی با نایاب شدن این ماده اولیه کمر تولیدکنندگان کیک و شیرینی در کرمان را شکسته و آنها را تا مرز نابودی پیش برده است.

- خبرگزاری فارس – کرمان؛ مهسا حقانیت: تولیدکنندگان کیک و شیرینی در کرمان از چند روز قبل با نبود روغن قنادی یا همان روغن صاف 50 در بازار مواجه شده اند و باید روغن را به مقدار محدود و با قیمت چند برابری از بازار سیاه خریداری کنند که این امر موجب کاهش شدید تولید و حتی تعطیلی برخی از واحدها و بیکاری نیروهای آنها در سال جهش تولید شده است.

کمر تولیدکنندگان شیرینی شکست کارگاه ها و واحدهای تولید شیرینی در استان کرمان جزو فعال ترین مشاغل هستند تا جایی که برخی از این واحدها اقدام به صادرات محصول شیرینی خود از جمله کلمپه به عنوان شیرینی سنتی و سوغات کرمان به دیگر استان ها کرده اند.

این در حالی ست که از چند روز قبل با گران شدن و نایاب شدن روغن قنادی به عنوان ماده اولیه تهیه شیرینی شاهد این هستیم که واحدهای تولیدی در استان کرمان با مشکلات بسیاری مواجه شده اند تا جایی که آنها را تا مرز نابودی پیش برده است.

  روغن قنادی در بازار کرمان نیست و اگر بازار سیاه گیر بیاید هر کارتن 500 هزار تومان قیمت دارد در حالی که قیمت هر کارتن 170 هزار تومان بود     مدیر تولید یک واحد تولیدی کلمپه در گفت و گو با خبرنگار فار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازار سیاه «روغن» و کام تلخ قنادان در کرمان!/کمر تولیدکنندگان شکست

بازار سیاه «روغن» و کام تلخ قنادان در کرمان!/کمر تولیدکنندگان شکست