مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 8 مهر 1399 ساعت 11:402020-09-29اقتصادي

ناشناخته بودن علت 25 درصد ناشنوایی ها/ ناشنوایان صاحب «شبکه ملی» می شوند


رییس سازمان بهزیستی کشور اعلام کرد: در سال  گذشته یک میلیون و 100 هزار نوزاد با پوشش 92 درصدی موالید زنده در سراسر کشور غربال شنوایی شده اند و امیدواریم در سال 99 این رقم به پوشش 93 درصدی برسد.

- ناشناخته بودن علت 25 درصد ناشنوایی ها/ ناشنوایان صاحب شبکه ملی می شوند رییس سازمان بهزیستی کشور اعلام کرد: در سال  گذشته یک میلیون و 100 هزار نوزاد با پوشش 92 درصدی موالید زنده در سراسر کشور غربال شنوایی شده اند و امیدواریم در سال 99 این رقم به پوشش 93 درصدی برسد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر وحید قبادی دانا در جلسه ویدئو کنفرانسی با مدیران تشکل های صنفی ناشنوایان و ناشنوایان منتخب استانها، ضمن تبریک روز جهانی ناشنوایان به افراد دارای معلولیت ناشنوایی در سراسر جهان، گفت: بزرگترین اقلیت در جهان افراد دارای معلولیت هستند و روز 30 سپتامبر در تقویم بین المللی به عنوان روز جهانی ناشنوایان نامگذاری شده است و شعار جهانی این روز بر رعایت حقوق افراد دارای معلولیت ناشنوایی تاکید مجدد دارد.

وی با اشاره به اینکه یک میلیون و 544 هزار نفر از افراد دارای معلولیت در سراسر کشور، تحت پوشش سازمان بهزیستی هستند؛ گفت: از این تعداد 238 هزار نفر دارای معلولیت شنوایی هستند که 140 هزار نفر از آنان دارای معلولیت شنوایی شدید و بسیار شدید هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ناشناخته بودن علت 25 درصد ناشنوایی ها/ ناشنوایان صاحب «شبکه ملی» می شوند

ناشناخته بودن علت 25 درصد ناشنوایی ها/ ناشنوایان صاحب «شبکه ملی» می شوند