مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 8 مهر 1399 ساعت 11:302020-09-29سياسي

مهم ترین بخش برای انجام کار بنیادی در قوه قضاییه امور زنان و خانواده است


قائم مقام معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم قوه قضاییه گفت: مهم ترین بخشی که در قوه قضاییه می­ توان کارهای بنیادی انجام داد امور زنان، خانواده و کودکان است که در بخش های دیگر هم اثرگذار است.

- قائم مقام معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم قوه قضاییه: مهم ترین بخش برای انجام کار بنیادی در قوه قضاییه امور زنان و خانواده است قائم مقام معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم قوه قضاییه گفت: مهم ترین بخشی که در قوه قضاییه می­ توان کارهای بنیادی انجام داد امور زنان، خانواده و کودکان است که در بخش های دیگر هم اثرگذار است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از معاونت اجتماعی قوه قضاییه رضا مسعودی فر در اولین نشست با مدیران و کارشناسان دفاتر حمایت از حقوق زنان و کودکان 16 استان کشور که به صورت ویدیو کنفرانسی برگزار شد گفت: ساختار این دفاتر در استان ها باید با توجه به اهمیت آن ارتقاء یابد.

در مقدمه و اصول قانون اساسی به موضوع خانواده پرداخته شده است و مهمترین بخشی که در قوه قضاییه می­توان کارهای بنیادی انجام داد امور زنان، خانواده و کودکان است که در بخش های دیگر هم اثرگذار است.

وی با اشاره به اینکه نباید به این حوزه نگاه سطحی، کوتاه مدت و نگاه کارروزمره داشت بیان کرد: در اصل دهم قانون اساسی آمده است از آنجایی که خانوده واحد بنیادی جامعه اسلامی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مهم ترین بخش برای انجام کار بنیادی در قوه قضاییه امور زنان و خانواده است

مهم ترین بخش برای انجام کار بنیادی در قوه قضاییه امور زنان و خانواده است