مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 8 مهر 1399 ساعت 10:352020-09-29بين الملل

روسیه: جبهه النصره در تدارک حملات شیمیایی ساختگی در سوریه است


وزارت دفاع روسیه هشدار داد، گروه تروریستی جبهه النصره برای متهم کردن ارتش سوریه به انجام حملات شیمیایی ساختگی علیه غیرنظامیان در حومه ادلب تدارک می بیند.

- وزارت دفاع روسیه هشدار داد، گروه تروریستی جبهه النصره برای متهم کردن ارتش سوریه به انجام حملات شیمیایی ساختگی علیه غیرنظامیان در حومه ادلب تدارک می بیند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری تاس، معاون رییس مرکز هماهنگی روسیه در پایگاه حمیمیم گفت، نظامیان جبهه النصره در ادلب برای حمله شیمیایی ساختگی علیه ساکنان غیرنظامی در منطقه کاهش تنش ادلب برنامه ریزی می کنند تا مردم را علیه نیروهای دولت دمشق بشورانند و ارتش سوریه را به انجام این حمله متهم کنند.

وی گفت، مرکز هماهنگی روسیه اطلاعاتی را به دست آورده که نشان می دهد، این گروه تروریستی با استفاده از مواد سمی در بخش جنوبی منطقه کاهش تنش ادلب قصد دارد دست به اقدامات تحریک آمیز بزند.

این مرکز روسی 11 سپتامبر هم با صدور بیانیه ای اعلام کرد، براساس این اطلاعات، تروریست ها قصد دارند این صحنه سازی را در منطقه جبل زاویه ، با حضور خبرنگاران خارجی فیلمبرداری و آنها را در اینترنت و رسانه ها منتشر کرده و نیروهای ارتش سوریه را به استفاده از تسلیحات شیمیایی علیه غیرنظامیان متهم کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روسیه: جبهه النصره در تدارک حملات شیمیایی ساختگی در سوریه است

روسیه: جبهه النصره در تدارک حملات شیمیایی ساختگی در سوریه است