مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 8 مهر 1399 ساعت 10:352020-09-29بين الملل

سقوط سهام بزرگترین سازنده تراشه چین


سهام بزرگترین سازنده تراشه چین به دنبال آن سقوط کرد که گزارشات نشان داد دولت ترامپ در پی تحریم فروش تکنولوژی به این شرکت است که متهم به امکان استفاده نظامی توسط دولت چین می باشد.

- سهام بزرگترین سازنده تراشه چین به دنبال آن سقوط کرد که گزارشات نشان داد دولت ترامپ در پی تحریم فروش تکنولوژی به این شرکت است که متهم به امکان استفاده نظامی توسط دولت چین می‌باشد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازمهر به نقل از راشاتودی، سهام بزرگترین سازنده تراشه چین به دنبال آن سقوط کرد که گزارشات نشان داد دولت ترامپ در پی تحریم فروش تکنولوژی به این شرکت است که متهم به امکان استفاده نظامی توسط دولت چین می‌باشد.

سهام شرکت اسمیک در بورس شانگهای تا 7 درصد سقوط کرد در حالی که سهام لیست شده این شرکت در بورس هنگ‌کنگ با سقوط 5 درصدی روبرو شد.

این سقوط پس از آن اتفاق افتاد که رسانه‌های آمریکایی مدعی شدند از این به بعد فروش تجهیزات خاص و معین به شرکت اسمیک نیازمند اخذ مجوز ویژه صادرات از دولت آمریکا خواهد بود.

در گزارش این رسانه‌ها به نامه وزارت تجارت آمریکا به شرکت‌های آمریکایی اشاره شده است.

در این نامه وزارت تجارت به این شرکت‌ها در مورد خطر بی‌سابقه استفاده از تجهیزات آنها در تجهیزات نظامی چین هشدار داده شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سقوط سهام بزرگترین سازنده تراشه چین

سقوط سهام بزرگترین سازنده تراشه چین