مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 8 مهر 1399 ساعت 10:302020-09-29اقتصادي

چند درصد از دانش آموختگان دانشگاه علمی کاربردی در رشته اصلی خود فعالیت دارند؟


معاون نظارت و سنجش دانشگاه علمی کاربردی کشور با اشاره به اینکه 70 درصد از دانش آموختگان دانشگاه علمی کاربردی شاغل هستند، گفت: 40 درصد از دانش آموختگان این دانشگاه در رشته اصلی خود فعالیت دارند در حالی که شاهد سیر صعودی افزایش میزان دانش آموختگان بیکار سایر دانشگاه ها هستیم.

- ایسنا/خراسان جنوبی معاون نظارت و سنجش دانشگاه علمی کاربردی کشور با اشاره به اینکه 70 درصد از دانش آموختگان دانشگاه علمی کاربردی شاغل هستند، گفت: 40 درصد از دانش آموختگان این دانشگاه در رشته اصلی خود فعالیت دارند در حالی که شاهد سیر صعودی افزایش میزان دانش آموختگان بیکار سایر دانشگاه ها هستیم.

محسن محمدزاده، امروز سه شنبه 8 مهر در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار کرد: دانشگاه جامع علمی کاربردی در دهه گذشته با چالش رو به رو شده بود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی افزود: توسعه کمی ما را از توسعه کیفی غافل کرده بود، اما طی چند سال اخیر بحث توسعه کمی و کیفی و توجه به آموزش های فنی و حرفه ای جزء اصول این دانشگاه قرار گرفت و اکنون آموزش عالی توجه ویژه و خاصی به دانشگاه علمی کاربردی دارد.

معاون نظارت و سنجش دانشگاه علمی کاربردی کشور با بیان اینکه واحدهای تولیدی به نیروهای مهارتی نیازمند است، تصریح کرد: دانشگاه علمی کاربردی در کشور وظیفه تربیت نیروهای مهارتی را بر عهده د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چند درصد از دانش آموختگان دانشگاه علمی کاربردی در رشته اصلی خود فعالیت دارند؟

چند درصد از دانش آموختگان دانشگاه علمی کاربردی در رشته اصلی خود فعالیت دارند؟