مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 8 مهر 1399 ساعت 10:102020-09-29حوادث

استقبال بالای مردم کرمان از مرکز هشدار الکترونیک «مها»


رییس پلیس پیشگیری فرماندهی انتظامی استان کرمان گفت: یکی از سیتسم های مدرن امنیتی که برای منازل و مغازه ها کارایی بسیار مناسبی دارد مرکز هشدار الکترونیک (مها) است که در سال جاری این سیستم مورد استقبال زیاد مردم قرار گرفته است به طوری که مجبور شدیم افراد را در نوبت قرار دهیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمان، علیرضا پریور امروز در نشست خبری با اشاره به وجود متغیرهای مختلف در کنترل سرقت ها به جز وظیفه پلیس اظهار داشت: اگر بخواهیم سرقت را کنترل کنیم باید فقر، تورم، اعتیاد و احساس بی عدالتی هم کنترل شود، کدام یک از این متغیرها در اختیار پلیس است.

رییس پلیس پیشگیری فرماندهی انتظامی استان کرمان با بیان اینکه پلیس باید شرایط وقوع را به حداقل برساند به اندازه ای که در اختیارش است، عنوان کرد: مشکل جامعه ما امروز این است توزیع وظایف را به خوبی انجام ندادیم و خیلی از افراد هم حقیقی و حقوقی احساس مسئولیت نسبت به این مسائل ندارند.

وی تصریح کرد: گاها با سرقت های منازل مواجه می شویم که در این خانه ها ارز، طلا و جواهراتی زیادی نگهداری می شده که  به سرقت رفته اند و پلیس در این زمینه تمام تلاش و نیروهای خود را برای کشف سرقت به کار می گیرد و سوال این است که آیا منزل شخصی محل نگهداری طلا، سکه، پول، ارز  و اسناد ارزشمند است؟ آیا جاهای مطمن تری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استقبال بالای مردم کرمان از مرکز هشدار الکترونیک «مها»

استقبال بالای مردم کرمان از مرکز هشدار الکترونیک «مها»