مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 8 مهر 1399 ساعت 09:502020-09-29بين الملل

دریافت جایزه بالاترین رتبه ایمنی IIHS توسط فورد اکسپلورر 202


​فورد اکسپلورر 2020 توانست با کسب امتیاز Top Safety Pick+، جایزه بالاترین رتبه ایمنی بزرگراه ها (IIHS) را از آن خود کند.

- جی پلاس ، شرکت فورد در ژانویه سال قبل از نسل جدید کراس اوور اکسپلورر پرده برداشت.

این کراس اوور فول سایز برای مالکان مشکلات زیادی را در بخش گیربکس، شاسی، تعلیق و سیستم تهویه مطبوع به همراه داشت، اما با وجود چنین مشکلاتی، فورد اکسپلورر 2020 توانست به فروش خوبی دست پیدا کند و همچنان متقاضیان زیادی دارد؛ به گونه ای که نیروی پلیس آمریکا نیز کماکان از این کراس اوور فول سایز استفاده می کند.

کسب بالاترین رتبه ایمنی IIHS توسط فورد اکسپلورر 2020 فورد اکسپلورر 2020 با کسب امتیاز Top Safety Pick+ از موسسه بیمه ایمنی بزرگراه ها (IIHS) توانست مالکان خود را دوچندان راضی کند؛ گفتنی است امتیاز Top Safety Pick+ به عنوان بالاترین رتبه ایمنی موسسه IIHS محسوب می شود.

در همین راستا مدیر اجرایی شرکت فورد اعلام کرد خودرو اکسپلورر به عنوان پرفروش ترین شاسی بلند تاریخ آمریکا محسوب می شود و کسب بالاترین امتیاز موسسه ایمنی IIHS تاییدی بر وسواس کل تیم ما در تولید محصولات است.

مدل 2020 شاسی بلند فورد اکسپلورر توانست به خوبی در تست های برخورد خودرو با خودرو و تست برخورد با عابر پیاده بهترین امتیاز را دریافت کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دریافت جایزه بالاترین رتبه ایمنی IIHS توسط فورد اکسپلورر 202

دریافت جایزه بالاترین رتبه ایمنی IIHS توسط فورد اکسپلورر 202