مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 8 مهر 1399 ساعت 09:402020-09-29اقتصادي

هفته آینده ، کلنگ زنی پروژه خط تولید آهن اسفنجی و شمش کارخانه جهان فولاد سیرجان


هفته آینده ، کلنگ پروژه خط تولید آهن اسفنجی و پروژه ذوب و تولید شمش کارخانه جهان فولاد سیرجان به زمین زده خواهد شد.

- ایسنا/کرمان استاندار کرمان گفت: هفته آینده ، کلنگ پروژه خط تولید آهن اسفنجی و پروژه ذوب و تولید شمش کارخانه جهان فولاد سیرجان به زمین زده خواهد شد.

دکتر محمدجواد فدایی ظهر امروز هشتم مهرماه در حاشیه بازدید از کارخانه جهان فولاد سیرجان گفت: پروژه آهن اسفنجی و پروژه ذوب و تولید شمش دو پروژه ای مهمی است که جزء برنامه های توسعه شرکت های صنعتی معدنی گل گهر و جهان فولاد در منطقه قرار گرفته است.

وی تامین منابع مالی را مشکل اصلی این دو پروژه دانست و اظهار کرد: سهامداران شرکت جهان فولاد سیرجان، شرکت های صنایع ملی مس و شرکت صنعتی معدنی گل گهر است و جلسات مختلفی با این دو شرکت برای آنکه منابع مالی این دو پروژه تامین شود، داشته ایم.

استاندار کرمان ادامه داد: مقرر شد یک افزایش سرمایه به میزان 2 هزار میلیارد تومان در این شرکت صورت گیرد که در همین راستا کارهای اجرایی این دو پروژه از محل این افزایش سرمایه از امروز آغاز شده است اما به صورت رسمی کلنگ اجرایی آن هفته آینده به زمین زده خواهد شد.

فدایی تاکید کرد: به جهت تولید و تکمیل زنجیره فولاد در استان کرمان اجرای این دو پروژه از اهمیت خاصی برخوردار است همچنین باتوجه به آنکه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هفته آینده ، کلنگ زنی پروژه خط تولید آهن اسفنجی و شمش کارخانه جهان فولاد سیرجان

هفته آینده ، کلنگ زنی پروژه خط تولید آهن اسفنجی و شمش کارخانه جهان فولاد سیرجان