مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 8 مهر 1399 ساعت 09:252020-09-29سياسي

تدوین دانشنامه دفاع مقدس همدان/ ساماندهی گلزارها و یادمان شهدا تا پایان سال


جانشین مدیرکل حفظ آثار و ارزش های دفاع مقدس استان همدان از اتمام ساماندهی گلزارها و یادمان های شهدای گمنام در سال جاری خبر داد و گفت: دانشنامه دفاع مقدس استان همدان تدوین می شود.

- خلیل الهی تبار امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در تویسرکان، با اشاره به اینکه شورای هماهنگی حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس یک بحث حاکمیتی است که در تمام استان ها به ریاست استاندار شکل گرفته است اظهار کرد: هفت کمیته تخصصی و کارشناسی به عنوان بازوان اجرای این شورا در مرکز استان همدان تشکیل شده است.

وی با بیان اینکه مسوولیت هر کمیته را یک فرماندار یا مدیر دستگاهی به عهده دارد افزود: در سال های بعد از جنگ آنچنان که باید به نقش شهرستان ها در دفاع مقدس توجهی نشده به همین منظور شوراهای هماهنگی حفظ آثار در شهرستان ها به ریاست فرمانداران با ابلاغ حکم استاندار فعال و حکم کمیته های هفت گانه هم زده شده که فعالیت خود را به زودی آغاز خواهند کرد.

جانشین مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان همدان با اشاره به آغاز فعالیت اولیه شورای هماهنگی حفظ آثار از سال 95 در مرکز استان گفت: تلاش داریم به مرور زمان براساس نیازی که در شهرستان ها احساس می شود فعالیت شورا را با مسئولیت بخشداران در بخش ها و همکاری دهیاران به روستا ببریم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تدوین دانشنامه دفاع مقدس همدان/ ساماندهی گلزارها و یادمان شهدا تا پایان سال

تدوین دانشنامه دفاع مقدس همدان/ ساماندهی گلزارها و یادمان شهدا تا پایان سال