مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 8 مهر 1399 ساعت 09:052020-09-29سياسي

مراکز خرید ضایعات بدون پروانه کسب پلمب می شود


معاون دادستان بیرجند از پلمب مراکز خرید ضایعات بدون پروانه کسب در استان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، علی دادگر صبح سه شنبه در در اولین جلسه کارگروه پیشگیری از سرقت خراسان جنوبی اظهار کرد: در راستی کاهش سرقت در خراسان جنوبی می توانیم از کمک نیروهای بسیج با توجه به گشت هایی که دارند، استفاده کنیم.

معاون دادستان عمومی و انقلاب بیرجند بیان کرد: بر اساس قوانین، نیروهای بسیج در جرائم مشهود چون همین سرقت می توانند ورود پیدا کرده و موارد را به ضابطین دادگستری اعلام کنند.

استفاده از ظرفیت ناهیان از منکر برای کاهش سرقت دادگر ادامه داد: علاوه بر بسیج از گروه های امر به معروف و ناهیان از منکر نیز می توانیم استفاده کنیم و به کسانی که سهل انگارانه اموال خود را بدون حفاظت رها می کنند، تذکر دهیم.

وی با اشاره به اینکه 90 درصد سرقت ها توسط معتادین رخ می دهد، افزود: با توجه به این موضوع می توانیم از ظرفیت شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر و بهزیستی و اداره کل زندان ها نیز برای مدیریت این مسئله بهره بگیریم.

معاون دادستان عمومی و انقلاب بیرجند با اشاره به ضرورت باز اجتماعی شدن زندانیان اظهار کرد: اگر کسی سرقت می کند در زندان و پس از زندان به صورت درست و دقیق باز اجتماعی شود سرقت مجدد توسط او به شدت کاهش می یابد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مراکز خرید ضایعات بدون پروانه کسب پلمب می شود

مراکز خرید ضایعات بدون پروانه کسب پلمب می شود