مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 8 مهر 1399 ساعت 08:352020-09-29فرهنگي

مسئله «کودکان کار» مسئله ملی است/ بازیگر «خورشید» سلبریتی ونیز بود


مجید مجیدی کارگردان فیلم سینمایی «خورشید» در آیین تجلیل از عوامل این فیلم سینمایی تأکید کرد مسئله «کودکان کار» مسئله ای ملی است و رفع آن را نمی توان تنها از دولت ها انتظار داشت.

- مجید مجیدی کارگردان فیلم سینمایی خورشید در آیین تجلیل از عوامل این فیلم سینمایی تأکید کرد مسئله کودکان کار مسئله ای ملی است و رفع آن را نمی توان تنها از دولت ها انتظار داشت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، مراسم تجلیل از هنرمندان فیلم سینمایی خورشید به کارگردانی مجید مجیدی صبح امروز 8 مهرماه در هتل پارسیان آزادی تهران برگزار شد.

فیلم سینمایی خورشید در هفتاد و هفتمین جشنواره فیلم ونیز موفق به دریافت جایزه فانوس جادویی در بخش جنبی این رویداد شد و روح الله زمانی بازیگر نوجوان این فیلم جایزه مارچلو ماسترویانی ویژه بهترین استعداد بازیگری نوظهور در این رویداد را از آن خود کرد.

در ابتدای این مراسم که با اجرای مژده لواسانی برگزار شد، محمدمهدی شکوری مقدم قائم مقام موسسه صباایده گفت: ما سال های سال است که از کودکی کارهای آقای مجیدی را دنبال می کنیم با بچه های آسمان اشک ریختیم با رنگ خدا حال و هوای زندگی کردن پیدا کردیم با باران پله پله عاشقی را آموختیم.

یکی از ویژگی های ممتاز او این است که از بازیگران مطرح استفاده نمی کند و دنبال کشف استعدادهای جوان است و چالش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسئله «کودکان کار» مسئله ملی است/ بازیگر «خورشید» سلبریتی ونیز بود

مسئله «کودکان کار» مسئله ملی است/ بازیگر «خورشید» سلبریتی ونیز بود